NLCAC-17494 — Korte samenvatting zelf in kunnen richten
In versie 20.1 hebben we de korte samenvatting op de klantkaart herzien. Bij deze ontwikkeling hebben we besloten het uitgeleverde maatwerk te vervangen met deze standaard zodat wij beheerders zelf de rechten kunnen geven om dit in te richten. In deze versie is het dus mogelijk voor mensen met beheerders rechten om deze korte samenvattingen zelf in te richten voor klant-bedrijven en klant-personen
De standaard velden: Klantnaam, Zoeknaam, Rechtsvorm, Klantnummer, OB nummer, KVK nummer, Verantwoordelijk medewerkers, Telefoonnummer, Emailadres, Vestigingsadres, Correspondentieadres en Klantstatus
Nieuwe opties: Relatie sinds, Statutair naam, Mobiele telefoonnummer, Type klant (bedrijf/persoon), Organisatie, Kantoor, Locatie, Tyep opdracht, Facturatie emailadres, Werkstop, Debiteurnummer, Brance, SBI Primair, BSN, Geboortedatum, Alle medewerkers (i.p.v. enkel de verantwoordelijke), Clusterhoofd, RSIN nummer, Loonheffing nummer, VPB nummer, Correspondentiegroep, en welke koppelingen actief zijn.
Instructies:
Je opent dit nog altijd via de Informatie knop op de klantpagina.
Als gebruiker zonder beheer rechten zie je de ingestelde samenvatting, maar als beheerder zie je een knop waarbij je dit kan bewerken
Wanneer je hierop klikt krijg je meerdere functionaliteiten te zien
Knoppen bovenstaande scherm:
- Je ziet een blauwe knop waarbij je velden kan toevoegen, als je hierop klikt opent een nieuw venster waarbij je nieuwe velden kan toevoegen aan de korte samenvatting.
- Bij elk veld zie je 3 streepjes aan de linker kant van het component, hier kan je op klikken en slepen om de volgorde van de korte samenvatting te wijzigigen.
- Bij elk veld zie je ook een prullenbak icoontje, hiermee kan je een veld wat toegevoegd is aan de samenvatting gemakkelijk uit de samenvatting verwijderen
- Onderaan zie je twee knoppen waarbij de bovenste het bewerken van de samenvatting annuleert, dus als je wijzigingen hebt aangebracht die je toch niet wilt doorvoeren kan je dat hier annuleren.
- De onderste knop kan je de samenvatting opslaan, dus wanneer je de samenvatting heb gewijzigd en je bent er tevreden mee kan je dit via die knop opslaan.
Toevoegen van velden:
Wanneer je op het bovenstaande scherm op "Veld toevoegen" klikt dan krijg je het onderstaande scherm te zien:
Hierbij tonen wij standaard een aantal velden, de velden die niet zichtbaar zijn maar hierboven wel zijn benoemd als optie kan je vinden door in de zoekbalk de betreffende veldnaam in te typen. Wanneer je het veld ziet die je graag aan de korte samenvatting toevoegt dan kan je simpelweg klikken op dit veld en dan voegen we dit toe aan de samenvatting.
Wil je terug naar het vorige overzicht, klik simpelweg op de terug knop.
Belangrijk om te weten is dat er 1 mogelijkheid is voor het hele kantoor voor klant-bedrijven en 1 mogelijkheid voor het hele kantoor bij klant-personen. We hebben voor deze eerste versie de volgende velden selecteerbaar gemaakt voor deze inrichting.
NLCAC-16342 — Van Nederlands naar Engelse versie van AuditCase wisselen.
We zijn al enige tijd bezig met de introductie van de engelse taal in AuditCase, dit is in 20.8 naar voren gehaald in een Beta. Wanneer je je persoonlijke profiel opent kan je onder de "Applicatie instellingen" op tabblad "Persoons Gegevens" een dropdown vinden waarbij je de taal kan veranderen van Nederlands naar Engels.
Hierbij hebben we ook in NLCAC-16561 weer enkele formulieren toegevoegd die we hebben vertaald. Dit is echter nog wel een beta gezien nog niet alle formulieren zijn overgezet naar variabelen en dus niet over kunnen naar Engels. Dit zal snel volgen en zal AuditCase in zijn geheel werkbaar zijn voor Engelstalige.
NLCAC-18218 — Inkomende correspondentie gaat weg uit de widget na markering voor gelezen.
Inkomende correspondentie stukken bleven op het moment staan wanneer je als eerste lezer het stuk had gemarkeerd als gelezen, maar mogelijke extra lezers het nog niet hadden gemarkeerd als gelezen. Dit is verwarrend gezien de eerste lezer geen taak meer heeft voor dit stuk. Hierom hebben we in 20.8 ontwikkeld dat wanneer je als eerste- of extra lezer het stuk markeert als gelezen dan zal dit stuk uit de widget weg gaan.
NLCAC-15168 — SecureLogin namen --> Hix.
Hix was voorheen bekend als SecureLogin, deze naam hebben we destijds op enkele plekken gewijzigd echter niet overal. Dit zorgde nog wel eens voor verwarring bij gebruikers die SecureLogin niet kennen, maar Hix wel. Hierom hebben we nu op alle plekken "SecureLogin" vervangen met "Hix".
NLCAC-13462 — RSIN nummer naar Caseware Cloud.
Vanaf versie 20.8 wordt het RSIN nummer in AuditCase (klantkaart → Tab Fiscaal) automatisch gesynchroniseerd met het CWNLRSIN veld in Caseware Cloud.
NLCAC-18879 — "Besloten Vennootschap met gewone structuur" opnemen in rechtsvormen.
Wij hebben in de lijst met rechtsvormen: "Besloten Vennootschap met gewone structuur" opgenomen in de vaste lijst met mogelijkheden.
Bugfixes:
NLCAC-18896 — Invoervelden voor de koppeling authenticatie.
Onder syteeminstellingen en dan tabblad configuratie waren voor enkele koppelingen de invoervelden voor het delen van de nieuwe tokens weg. Hierdoor kon men niet opnieuw tokens authenticeren, dit hebben we opgelost in 20.8. Ook hebben we dit gepatcht naar uitstaande versies.
NLCAC-17207 — Systeem notificaties zichtbaar voor alleen de beheerder.
Systeem notificaties waren enige tijd geleden enkel zichtbaar voor beheerders, maar door de nieuwe meldingen werden deze zichtbaar voor alle gebruikers i.p.v. enkel beheerders. Dit hebben we opgelost in 20.8 waarin enkel de beheerder deze meldingen weer krijgt te zien.