NLCAC-14383: Import blijft hangen
Er komen soms tickets binnen dat de import op de status 'Te verwerken' blijft hangen. Nadat we bij een klant hebben meegekeken waar dit probleem zich voordeed, hebben we vermoedelijk een oorzaak gevonden. Deze hebben we in deze versie gefixed. Omdat we het probleem zelf niet kunnen reproduceren en omdat we het probleem bij één klant hebben gezien, weten we niet zeker of dit de enige oorzaak van dit probleem is.
Mocht het in uw omgeving toch nog voorkomen, geef dit dan bij ons aan s.v.p.
NLCAC-14256 Actie aanmaken herinrichten
In de blauwe bovenbalk heb je de mogelijkheid om generieke acties te starten.
Deze acties startte je voorheen door op het icoontje met de "drie puntjes" te klikken.
Er verscheen dan een lijst met acties die je kon uitvoeren. In deze versie is de user interface aangepast voor deze acties.
De knop zit nog steeds op dezelfde plek, maar het icoontje is vervangen door een "+" icoontje.
Wanneer je op dit icoontje klikt dan krijg je een popup met daarin een lijst van alle mogelijke acties:
NLCAC-14310 Dialoog weghalen bij opslaan dashboard
Wanneer je als gebruiker een dashboard had samengesteld en je klikte op de knop: "opslaan en afsluiten" dan kreeg je een popup in het scherm waarin nogmaals gecheckt werd of je daadwerkelijk wou afsluiten. Deze popup is weggehaald zodat je na het opslaan van het dashboard meteen doorgaat naar de dashboard manager pagina.
NLCAC-14264 Actieknoppen dashboard verbeteren
In de interface hebben we een verandering doorgevoerd in de weergave van dashboards op de dashboard manager pagina. We hebben de acties die je kan uitvoeren op een dashboard samengevoegd tot één knop, zie onderstaande afbeelding:
Wanneer je klikt op: "Wijzig dashboard" dan wordt je doorverwezen naar de dashboard builder pagina voor het aanpassen van het geselecteerde dashboard. Wanneer je op het icoontje aan de rechterkant van de knop klikt (icoontje pijl naar beneden)., dan krijg je een lijst met acties die je kunt uitvoeren voor het geselecteerde dashboard.
NLCAC-14316: Klantnummer wordt weer getoond in taak notificaties
Wanneer een taak wordt aangemaakt kunt u ook notificaties sturen.
Vroeger stond in de kop van de e-mail naast de naam ook het klantnummer (en in de nieuwe versies niet meer). Van klanten hebben wij gehoord dat het tonen van klantnummer heel handig zou zijn. In deze versie hebben wij aanpassingen gedaan zodat het klantnummer ook in de kop van de e-mail komt.