Onderstaand vindt u de documentatie over de functionaliteit van het aanmaken van een nieuwe opdracht gebaseerd op een bestaande opdracht, in het opdrachten platform.
Nieuwe opdracht aanmaken gebaseerd op een bestaande opdracht
Gebruikers kunnen nu een nieuwe opdracht aanmaken gebaseerd op een reeds bestaande opdracht. Dit kan vanuit het menu met Meer opties () op een bestaande opdracht of in het dialoogvenster bij het aanmaken van een nieuwe opdracht.
Het volgende wordt dan gekopieerd uit de bron naar de nieuwe opdracht:
-
Nieuwe kantoor toegevoegde groepen aan data pagina
-
Aanpassingen aan vragenlijsten
-
Externe documenten die zijn toegevoegd aan de opdracht zoals PDF's en Microsoft Office bestanden
-
Aanpassingen aan en antwoorden op checklists
-
Aanpassingen aan jaarrekening documenten
-
Zichtbaarheidsinstellingen
-
Risico's, interne beheersingsmaatregelen en risico-inschattingen
-
Gebieden die zijn toegevoegd aan de Opdrachtinstellingen
-
Aftekenschema's en rollen
Let op dat:
-
Saldibalans gegevens niet gekopieerd worden
- Aanpassingen aan bestaande template groepen in de data pagina
-
Links naar interne en externe documenten in vragenlijsten niet gekopieerd worden
-
Vergrendelde opdrachten niet gebruikt kunnen worden als bron opdracht
Een link naar de bron opdracht is beschikbaar in het "Over" dialoogvenster van de nieuwe opdrachten