In dit artikel leggen we aan de gebruiker uit hoe een dossier in Caseware Cloud is terug te vinden als dit niet via de gebruikersinterface van Working Papers lukt. Een van de meest voorkomende oorzaken is dat een bestand niet bij de juiste entiteit (meer) is opgeslagen.
Het dossier is vaak op de volgende manier in Caseware Cloud terug te vinden.
Stap 1.
Log in op de Cloud omgeving van het kantoor of bedrijf. De URL zal er ongeveer zo uitzien: https://nl.casewarecloud.com/<naam>.
Klik in de Cloud omgeving op het "hamburger menu"
en kies voor Working Papers.
Stap 2.
Zoek op alle entiteiten en verwijder eventueel ingestelde filters.
Stap 3.
Geef in het zoekvenster de naam van het dossier in.
Stap 4.
Wanneer het dossier is gevonden, klik je op de naam en een vervolgscherm opent zich waarin je kunt controleren bij welke entiteit het dossier is opgeslagen.
De menuoptie om het dossier eventueel te verplaatsen naar een andere entiteit, vind je in het menu dat je kan openen via de drie puntjes in de rechterbovenhoek. Kies nu voor: Verplaats naar entiteit.
Stap 5.
Als je de entiteit weet waaraan het dossier gekoppeld is of wanneer het dossier is verplaatst, kun je het via Working Papers vinden door eerst te zoeken op de nu bekende entiteit waaraan het dossier gekoppeld is. Het openen van het juiste dossier moet nu mogelijk zijn.