De meeste gebruikers van onze software maken al gebruik van onze digitale benadering van onze supportafdeling. Dit heeft veel voordelen. Door het succes van de digitale supportaanvragen, stoppen we vanaf 1 november 2023 met onze telefonische supportlijn. In dit artikel lees je alles hierover.
Altijd en overal je tickets indienen
Je kunt 24/7 terecht op onze supportpagina waar al onze artikelen staan over de oplossingen van Caseware. Daar kun je diverse video's en uitleg vinden over alle producten. Mocht je hier je antwoord niet tussen kunnen vinden, dan staat ons supportcentrum voor je klaar.
Digitale supportaanvraag
Onze support is één van de belangrijkste processen voor onze gebruikers, omdat we je altijd zo goed mogelijk willen helpen. Daarom hebben we bewust de keuze gemaakt om het telefonische support te beëindigen. Je kunt op twee manieren een supportaanvraag indienen:
- Je dient een ticket in via het supportcentrum op: caseware.com/nl/support
- Je stuurt een e-mail naar: support.nl@caseware.com
Voordelen
- De telefonische wachtrij bestaat niet meer, waardoor je je kostbare tijd aan andere dingen kunt besteden en niet meer hoeft te wachten totdat je aan de beurt bent.
- Bij het indienen van een ticket of het sturen van een e-mail krijg je dezelfde werkdag reactie en we laten je het liefst direct de oplossing of het antwoord weten.
- De supportmedewerkers besparen veel tijd door deze nieuwe werkwijze en dus is je probleem eerder opgelost of wordt je vraag eerder beantwoord.
- Je vraag of probleem komt direct bij de juiste medewerker terecht. Dit betekent dat je sneller geholpen wordt door de medewerker met de juiste expertise.
- Door het insturen van een ticket via het supportcentrum of het sturen van een e-mail wordt je vraag altijd vastgelegd en staat deze zwart op wit. Dit zorgt voor een betere opvolging en een duidelijk overzicht van de communicatie.
- Wanneer je een ticket indient of een mail stuurt, heb je inzicht in de afhandeling van je vraag. Zo ben je altijd op de hoogte van de voortgang.
- Je kunt allerlei extra informatie toevoegen aan je ticket of e-mail, zoals een screenshot of video.
Telefonisch contact
Bellen we dan helemaal niet meer? Jawel! We bellen je graag wanneer de situatie erom vraagt. We spreken dan even met je af wanneer het jou het beste uitkomt.
Kortom, via het online supportcentrum en met e-mailsupport zijn we altijd bereikbaar, kunnen we inhoudelijk reageren, bieden we meer kwaliteit en worden we in staat gesteld onze klanten sneller te helpen.