We hebben een patch beschikbaar voor het probleem zoals hieronder beschreven. Echter: deze patch maakt gebruik van de nieuwste Microsoft componenten en helaas werkt dit waarschijnlijk niet meer met de Outlook Desktop Client (getest met de Office365 versie), maar alleen met de nieuwe Outlook app van Microsoft.
Vanaf versie 2310 van Outlook zit in uw 'oude' Outlook Desktop client deze optie:
Zet dan de 'new Outlook' optie aan en dan werkt u vervolgens in de nieuwe app waar dit ook weer in werkt.
In release 19.1 hebben wij dit lange tijd onderzocht en hebben we een manier gevonden om zowel de oude als de nieuwe outlook werkend te krijgen. Zie dit artikel over de nieuwe werkwijze. Dus vanaf versie 19.1(.3) werkt zowel de oude als de nieuwe Outlook client.
Probleembeschrijving:
Er zijn problemen met het archiveren van e-mails. Dit probleem deed zich eerst alleen voor in Chrome, maar nu ook in Edge waardoor het ook niet goed lijkt te werken in de Outlook app en client.
U krijgt steeds meldingen om opnieuw in te loggen, die ook niet weg te klikken zijn:
Als ik op email archiveren klik springt hij weer terug naar de eerste afbeelding hierboven.