Om de kantoorinstellingen bij de gebruikers te krijgen dient als laatste stap de synchronisatie te worden uitgevoerd.
In de Beheerderstemplate is het document "Triggeren netwerkcomponenten voor update" opgenomen. Dit document zorgt ervoor dat de gemaakte wijzigingen middels de Content Editor Managers gesynchroniseerd worden van server naar lokaal.
Indien u gebruik maakt van één installatie locatie, dan kunt u dit hoofdstuk buiten beschouwing laten.
Open het CaseView-document en zet het vinkje aan voor “Kantoor” .
Vervolgens kunt u met de optie "Muteren van bestanden voor triggeren synchronisatie" onder de algemene menu button( ), de synchronisatie starten. Bij het openen van een klantdossier door gebruikers wordt middels het Flashboard de synchronisatie uitgevoerd van server naar lokaal.
Let op!
Vanaf Managers 2019 en hoger zijn de beheerdersinstellingen gewijzigd voor "Trigger componenten voor update".
Onderstaande screenshots zijn gemaakt vanuit de SRA Controle Manager. Indien u een ander Manager product gebruikt kunnen de screenshots enigszins afwijken.
"Trigger componenten voor update" is opgenomen in de menu-opties van de CaseWare Content Editor Managers. Hiermee worden alle onderdelen uit de Beheerderstemplate vervangen en kan de CaseWare Content Editor Managers afzonderlijk gestart worden.
Nadat Trigger componenten voor update is aangeklikt kan zoals gewoonlijk de vinkjes voor de te trigger componenten gezet worden en vervolgens klikt u op "OK".
Hierna zal een melding verschijnen dat de verwerking is uitgevoerd.