Indien u voor het eerst aan de slag gaat met Azure Remote App dient u uw wachtwoord voor Office365 account te activeren, zodat u optimaal gebruik kunt maken van Office producten in Azure. Het kan voorkomen dat uw wachtwoord voor Office365 account is verlopen. Voor een beveiligde verbinding dient u het wachtwoord voor Office365 account te wijzigen. In dit artikel wordt beschreven hoe u dit kunt oplossen.
Uw inloggegevens voor een Office365 heeft u ontvangen na het aanschaffen van een Office365 account binnen uw organisatie. Het domeinnaam van uw account is als volgt @organisatienaam.onmicrosoft.com
U ziet de volgende melding verschijnen in een Office programma, zodra u dit opent binnen CaseWare Online omgeving.
U klikt op OK en vervolgens verschijnt er een scherm met Office activeren. Hier vult u uw inloggegevens van onmicrosoft.com in om te activeren. Sluit hierna het scherm door op Akkoord te klikken.
Wachtwoord verlopen
Stap 1:
Indien uw wachtwoord is verlopen en u niet meer weet wat u inlognaam is, kunt u dit opzoeken onder Bestand | Account | Overschakelen naar ander account | Overige accounts
Hierna verschijnt uw gebruikersnaam voor uw Office365 account
Stap 2:
Middels een browser surft u naar login pagina van Office 365.
Het volgende scherm wordt dan getoond. Hier vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
Doordat het wachtwoord is verlopen krijgt u de melding dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet herkend wordt. Voer nogmaals de inloggegevens in dat bij u bekend is, dit doet u 2 keer. Hierna zal Microsoft met een pop-up scherm komen om een nieuwe wachtwoord op te geven.
Stap 3:
Nadat het wachtwoord voor Office365 gewijzigd is, kunt u terugkeren naar het openstaande Excel in CaseWare Online. Vul hier uw accountgegevens in en sluit het scherm af met Akkoord.