In deze tutorial leert u hoe u een nieuw cliëntdossier kunt aanmaken in Caseware Working Papers. Onder de video kunt u alle stappen nogmaals nalezen.
Hieronder de beschrijving:
Stap 1:
Start Caseware Working Papers en selecteer Nieuw in het openingsscherm.
Stap 2:
Geef een naam in voor het nieuwe cliëntbestand.
Stap 3:
Kies een sjabloon of kopieer uit een bestaand cliëntbestand. In dit voorbeeld is gekozen voor het BV sjabloon.
Stap 4:
Klik vervolgens op Aanmaken bestand. Log in met het "Sup" account als u niet standaard gemachtigd bent te kopiëren uit een sjabloon.
Stap 5:
Log in op het aangemaakte cliëntbestand.
Hieronder de beschrijving voor het publiceren van het dossier naar Caseware Cloud:
Stap 6:
Klik op OK en het cliëntbestand wordt geopend waarbij u eerst de opdrachteigenschappen configureert. Klik op het tabblad Naam/adres, bij "Cloud Entiteit" kunt u het dossier koppelen aan een bestaande entiteit of een nieuwe entiteit aanmaken in Caseware Cloud.
Stap 7:
Het cliëntbestand is aangemaakt. Indien u gebruik maakt van Caseware Cloud moet het cliëntbestand gepubliceerd worden naar Caseware Cloud.
Na koppeling met bestaande of nieuwe entiteit kan dit meteen na het aanmaken van het dossier.