Met de Connector CRM wordt het mogelijk om documenten uit te wisselen van en naar CRM systemen en/of portalen. Hieronder leg ik u uit hoe de Connector CRM AuditCase werkt en welke mogelijkheden u heeft.
Minimaal benodigd
- Caseware Working Papers 2018; zie Downloads Working Papers;
- Caseware Flashboard, zie Downloads;
- Caseware Connector Financieel 2.5.5; zie Downloads Caseware Connectoren;
- Caseware Connector AuditCase; zie Downloads Caseware Connectoren;
- Indien u documenten wilt downloaden een Samenstel Manager; zie Downloads Caseware Managers;
- De poorten 80 en 443 moeten open staan;
- TLS 1.0 en 1.2 worden ondersteund.
Installatie
Voor een juiste werking leest u hieronder twee aandachtspunten die gelden voor de installatie van de Caseware Connector Financieel:
- De Caseware Connector Financieel dient te worden geïnstalleerd op hetzelfde niveau als de Samenstel Manager, bijvoorbeeld:
<Netwerkpad>:\CWLib\Caseware Connector Financieel
<Netwerkpad>:\CWLib\Caseware Samenstel Manager
De Caseware Connector Financieel kan niet in een submap van de CWLib worden geïnstalleerd, of in een andere map, zoals onderstaande voorbeeld:
<Netwerkpad>:\CWLib\Tools\Caseware Connector Financieel
<Netwerkpad>:\CWTools\Caseware Connector Financieel - De Caseware Connector Financieel en Caseware Connector CRM verschijnen automatisch op het Flashboard wanneer u gebruik maakt van Productinstellingen. Wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van de Productinstellingen, raadpleeg dan het artikel: Instellen Flashboard voor gebruik van Connector Financieel/CRM.
U start vanuit Caseware Working Papers met het flashboard. Wanneer u hier kiest voor "Connector CRM en Workflow (of het door uw kantoor ingestelde link naar de Caseware Connector Financieel)".
Het bovenste deel van dit scherm wordt gevuld met de gegevens vanuit het Caseware dossier.
De login informatie komt standaard vanuit het beheerdersgedeelte mee indien hier gebruikersnaam en wachtwoord zijn voor gedefinieerd. Is dat niet het geval dan moet u uw eigen inlog invullen.
- Zoekgegeven: Geef in de eerste beginletters van de zoeknaam zodat de zoekomvang wordt beperkt.
- 1) Opvragen van de lijst van relaties in CRM
- 2) Gekozen relatie verwijderen
- 3) Kiezen eerste contactpersoon ten behoeve van de SBR publicatie (Zie Working Papers> Opdracht | Opdrachteigenschappen | Contactpersoon 1)
- 4) Kiezen tweede contactpersoon (Zie Working Papers> Opdracht | Opdrachteigenschappen | Contactpersoon 2)
Door te klikken op Opslaan legt u in het dossier de link naar de relatie waarvan de NAW gegevens moeten worden over genomen met de aangegeven contactpersonen en de beschikbare documenten die binnen AuditCase gedeeld worden met klant.
Synchroniseren NAW
Om de NAW-gegevens te synchroniseren opent u het CaseView document "Beschrijving van de huishouding". Dit document kan qua nummering en naamgeving per manager product enigszins afwijken.
In het CaseView document klikt u vervolgens op Connect
en daarna op Overnemen CRM informatie
Er volgt nog een bevestigingsvraag:
Wanneer de werkplek niet volledig is geconfigureerd, kunt u de volgende melding krijgen:
Waarschijnlijk zal de systeembeheerder op uw werkplek de Connector CRM AuditCase nog moeten installeren. Vraag dit eerst bij hem (haar) na.
Wanneer de synchronisatie succesvol wordt afgerond ziet u deze melding:
Documenten uit AuditCase toevoegen aan het Caseware dossier.
Het toevoegen van documenten uit AuditCase aan het Working Papers dossier gebeurt via het CaseView document "Documentenbeheer"
Wanneer het document is gestart vind u ook hier een knop Connect. Wanneer dit wordt gekozen verschijnt de keuze "ophalen documenten uit AuditCase".
Alle documenten die de status gedeeld met de klant hebben in Auditcase, worden in een mapje, dat bovenaan in het dossier wordt toegevoegd, geplaatst. De naam van het mapje en het automatische label is ingesteld door de beheerder.