Meest voorkomen foutmeldingen in de Caseware Cloud koppeling
-
Sign-in failed.
- Wat betekent dit/oorzaak
De token voor het inloggen voor de koppeling is niet juist op verlopen. - De oplossing
Token opnieuw registreren in AuditCase.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
Please sign in later.
- Wat betekent dit/oorzaak
AuditCase kan geen verbinding maken met Caseware Cloud - De oplossing
Later probeer opnieuw.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
De data is te lang om bewaard te worden.
- Wat betekent dit/oorzaak
De naam van de klant is groter dan 60 tekens. De maximale lengte van de naam in Caseware Cloud is 60. - De oplossing
Een kortere naam kiezen voor de klant.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
E-mail moet uniek zijn.
- Wat betekent dit/oorzaak
Het e-mailadres van de contactpersoon moet uniek zijn binnen Caseware Cloud. - De oplossing
E-mail van de contactpersoon in AuditCAse aanpassen.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
Het Land en de Landcode komen niet overeen.
- Wat betekent dit/oorzaak
et kan zijn de taal van Caseware Cloud en de land code niet overeen komen. - De oplossing
Dit is opgelost door Caseware Cloud (de release Cloud 32.2).
- Wat betekent dit/oorzaak