Meest voorkomen foutmeldingen in de QicsMilestones koppeling
-
AuditCase kan geen verbinding maken met Qics Milestones (een 'Read timed out' error).
- Wat betekent dit/oorzaak
De credentials voor het inloggen voor de koppeling zijn niet juist. - De oplossing
De credentials opnieuw registreren in AuditCase.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
IsActive:Cannot deactivate Customer
- Wat betekent dit/oorzaak
AuditCase gaat de klant in Qics op non-actief zetten. Wanneer er nog in Qics onderhanden werk (OHW) is, dan komt deze foutmelding. - De oplossing
AuditCase gaat later proberen om de klant als nog op non-actief te zetten.
- Wat betekent dit/oorzaak
-
404 Not Found GET https://qicsmilestones.qics.nl/api/v2/odata//Customer(...)
- Wat betekent dit/oorzaak
Wanneer voor het eerst een klant wordt doorgezet, wordt de klant in Qics aangemaakt, en Qics geeft de eigen aangemaakte id (external id) terug. Vanaf dit moment wordt dit id gebruikt voor de communicatie tussen AuditCase en Qics. Op een of ander redenen geldt de external id voor deze klant niet meer. - De oplossing
External id resetten
- Wat betekent dit/oorzaak
-
InvoiceCustomerCompanyId,CompanyId:Debtor does not exist.
- Wat betekent dit/oorzaak
De administratie is niet bekend in Qics. - De oplossing
Controleer of de doorgegeven administratie in Qics juist is. Zo nee, geef de juiste administratie aan AuditCase team door zodat dit in AuditCase ingericht wordt.
- Wat betekent dit/oorzaak